Stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müller har udviklet en ny, gratis sms-adviseringsservice, der giver entreprenører, industrivirksomheder og andre stålforbrugende virksomheder mulighed for at planlægge produktionen og mandskabet optimalt.
’Pling’ lyder det, når der tikker en sms ind. Lyden afslører ikke, om det er en mere eller mindre vigtig besked. Men det betaler sig at tjekke den, hvis afsenderen er Lemvigh-Müller. Stål- og teknikgrossisten har nemlig udviklet en ny sms-adviseringsservice, der er særdeles værdifuld for stålforbrugende virksomheder:
”Når man tilmelder sig den nye sms-service, får man hver morgen kl. 6.00 besked om, hvornår stålet bliver leveret – og skulle leverancen blive forsinket mere end en halv time, f.eks. på grund af trafikken, ja, så får man en ny sms med et nyt leveringstidspunkt. Sms-adviseringen giver et præcist grundlag for at disponere mandskab og opgaver. Eftersom lønudgifter er en af de tungeste omkostninger i en virksomhed, er det naturligvis væsentligt, at man får udnyttet sit mandskab så optimalt som muligt og undgår dyr spild- og ventetid”, siger Michael Lichtenberg Crone, logistik- og produktionsdirektør i Lemvigh-Müller.
Forhåndstestede fordele
Den nye sms-service er blevet forhåndstestet af en række udvalgte virksomheder blandt Lemvigh-Müllers stålkunder, og tilbagemeldingen fra dem er netop, at sms-adviseringen forbedrer mandskabs- og produktionsplanlægningen, fortæller Michael Lichtenberg Crone og siger:
”Hos Lemvigh-Müller har vi konstant fokus på at udvikle løsninger, der giver vores kunder en så nem, effektiv og lønsom hverdag som muligt, og det er baggrunden for, at vi nu tilbyder den nye sms-adviseringsservice til vores stålkunder”.
Sms-tjenesten er i første omgang tilgængelig for stålforbrugende virksomheder vest for Storebælt. Senere på året bliver den også tilgængelig øst for Storebælt.
Det er en gratis tjeneste, og man tilmelder sig hos sin lokale Lemvigh-Müller-kontaktperson.